وب زدم هورااااااااااااادرباره توت فرنگی کوچولو زدم هوراااااااااالبته من هیچ وقت توت فرنگی کوچولو رو به وینکس ترجیح نمیدم.فردا با دست پر از عکس میام.من عاشق وینکسم شاید توت فرنگی کوچولو رو ول کنم اما وینکس رو هیچ وقت ول نمیکنمو قول قول من عاشقه وینکسم. فردا با دست پر میام. من دوست دارم این جا بهتر از اونجا باشه. دوستون دارمو بای



نظرات شما عزیزان:

$***@تکنا،tecna@***$
ساعت18:56---26 شهريور 1391
پاسخ نرمین استلا:خسته شدم از بس جواب دادم دیگه نظر نمیخوام تسلیم

$***@تکنا،tecna@***$
ساعت18:55---26 شهريور 1391
پاسخ نرمین استلا:چرا زبون درازی؟

$***@تکنا،tecna@***$
ساعت18:55---26 شهريور 1391
پاسخ نرمین استلا:منم همچنین

$***@تکنا،tecna@***$
ساعت18:54---26 شهريور 1391
پاسخ نرمین استلا:very good

$***@تکنا،tecna@***$
ساعت18:54---26 شهريور 1391
پاسخ نرمین استلا:چه دندونای سفیدی ناناس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط نرمین فتحی در شنبه 25 شهريور 1391برچسب:,

ساعت 21:8 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت